Hulp en advies

Wanneer u besluit om een nieuw matras of een nieuw bed aan te schaffen in de regio Gelderland, zullen wij u goed begeleiden. Op deze manier kunt er zeker van zijn dat uw aankoop de juiste is.

Bestellen

In de winkel bestellen

  • Je hebt online gevonden wat je zocht, kom naar de winkel en wij zetten je bestelling direct in gang. In de winkel vragen wij om een aanbetaling van 10% van het aankoopbedrag. Het resterende bedrag betaal je als je je bestelling in ontvangst neemt, dat mag contant maar veel liever via de pin.
  • Je ontvangt van de slaapadviseur een aankoopbevestiging. Hierop vind je de bestelde artikelen, de prijs en wat er verder nog is afgesproken.

Online bestellen

Wil je graag online bestellen, maar hoe werkt dat eigenlijk?

  • Winkelwagen
    Als je een product wilt bestellen, klik je op ‘In winkelwagen’ om het product toe te voegen aan je winkelwagen. Daarna kun je rustig verder winkelen en andere producten toevoegen. Controleer goed of je de juiste maat en kleur selecteert.
  • Bestelling afronden
    In je winkelwagen vind je een overzicht van alle producten die je hebt geselecteerd. Hier kun je je bestelling nog wijzigen. Is alles in orde, klik dan op ‘Bestelling afronden’. Vul nu het bezorgadres en de betaalgegevens in. Als je alle stappen hebt doorlopen, is je bestelling geplaatst. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging.

Voorwaarden

  • Wij zijn aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Op uw aankoop is daarom de garantieregeling in de CBW-voorwaarden van toepassing.
  • Op textielproducten zit een jaar garantie. Uit hygiënisch oogpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.
  • De garantie gaat in op het moment dat je het product in je bezit hebt.

Verzenden / Leveren

Verzendkosten

  • Tot 50,- betaal je 4,95 verzendkosten, boven de 50,- is het verzenden gratis.

Betalen

Je kan bij ons op meerdere manieren betalen:

  • Via pin, dit kan zowel bij de monteurs als bij ons in de winkel
  • Contant, dit kan alleen bij ons in de winkel, wil je graag contant bij aflevering van de goederen betalen, dan verzoeken wij dit toch van te voren bij ons in de winkel te doen. De monteurs willen i.v.m. veiligheidsoverwegingen niet met contant geld over straat.
  • Plaats je online een bestelling, dan kan dit via Ideal betaald worden.

Bezorgen/Monteren

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst kan deze bezorgt en ook gemonteerd worden. Wij vragen bij een aantal producten bezorg en montage kosten, dit is afhankelijk van wat je koopt. Wij hebben ook aanbiedingen en dan is het extra voordelig als je dit ook zelf ophaalt of zelf monteert. Uiteraard kunnen wij alles voor je verzorgen als je dit niet wil.

Retourneren online aankopen

Je hebt de mogelijkheid om gedurende binnen 8 dagen na levering de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Je kunt hiervan alleen gebruikmaken als je aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Je laat ons tijdig (binnen de termijn van 8 dagen schriftelijk weten dat je de koop op afstand ontbindt, Het product is onbeschadigd en zit in de originele verpakking.
  • Het product is ongebruikt.
  • Het gaat niet om een op maat gemaakt product. Als het product speciaal voor jou besteld en geproduceerd is, kunnen wij het niet retour nemen.
  • De kosten voor het retour sturen op andere wijzen is voor eigen rekening.
  • Als het product niet per post retour te zenden is, kunnen wij het product bij je retourhalen. De kosten hiervoor bedragen €55.- en zijn voor jouw rekening.
  • Je kunt het product kosteloos inleveren  bij ons in de winkel
  • Zodra wij uw geretourneerde producten hebben ontvangen, storten wij het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug. Eventuele retourkosten worden verrekend met dit bedrag.

We hebben veelal te maken met hygiëne producten en kunnen daarom niet teruggezonden worden als ze beschadigd of gebruikt zijn.

Garantie

Garantiebepalingen

  1. Wij zijn aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Op jouw aankoop is daarom de garantieregeling in de CBW-voorwaarden van toepassing.
  2. Op textielproducten zit een jaar garantie. Uit hygiënisch oogpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.
  3. De garantie gaat in op het moment dat je het product geleverd is
  4. De garanties verschillen per merk, vraag tijdens je bezoek in de winkel hierna.
  5. De garantie op motoren is beperkt, vaak maar 1 jaar.

Contact

Vragen? Onduidelijkheden? Wensen? Laat het ons weten?

T 055 – 521 88 46

E info@middelinkslaapmode.nl

kom naar onze showroom

Persoonlijk advies werkt het beste. Laat je door ons begeleiden.